Circle Life Tag

Искам безкрайно да благодаря на Йоана от Piece of Life за прекрасния таг, който тя заедно с Гери са създали. И затова, че ме тагна, давайки ми прекрасната възможност да го направя. И без повече да се бавя, дами и господа…


КНИГИ

19866253_1350553661665977_460109620_nПървата книга, която добави в домашната си библиотека.

Няма да включвам проблемната си мания като дете да купувам и колекционирам жълти книги, които така и не прочетох. Първата книга, която и започна вече другата ми мания да събирам всевъзможни книги, които и чета, бе „Къде си, Аляска” от Джон Грийн. И макар след три години „опит” тази книга да е далеч от любимите ми, винаги ще съм благодарна за това, че ме въведе в този свят. Свят, в който открих новата гибел на портфейла си и възможността любимия ми рафт да се счупи.

Любим цитат от не толкова любима книга.

„Може да наречете някого луд само ако има нормален за сравнение. Като доброто и злото. Ако всичко беше добро, тогава нищо не би било добро.”

„Последната звезда”, Рик Янси


19858482_1350553658332644_1454522977_nКреативен герой от книга, човек на изкуството.

Фейра от „Двор от рози и бодли”. Коя съм аз, ако не включа книга на Сара Дж. Маас в таг. Но Фейра изрисува цяла къща, един съдбовен шкаф, а и самите книги бяха описани като през очите на художник. Самата й способност да вижда цветовете и светлината по един творчески начин бе пряко свързана с чувствата й – след събитията от първа книга, когато беше напълно счупена, нямаше дори смисъл да вижда цветовете, но после постепенно проблясъци на красиви и изпълнени с чувство картини започнаха да прескачат през съзнанието й. Самия начин на пресъздаване на таланта й е истинската форма на креативност. Обичам Сара.


ФИЛМИ/СЕРИАЛИ

19866224_1350553664999310_1004701438_nЕкранизация по книга, накарала ни да прочетем самата книга.

„Здрач” от Стефани Майър. Бях част от онази вълна с луди почитатели на блестящ вампир и момиче, което иска също да бъде блестящ вампир. О, колко пъти изгледах филмите и как се влюбих в бащата на Едуард. После неизбежно отидох за книгата. Прочетох я за отрицателно време и наистина я заобичах. А след това с великия ми „опит” осъзнахме колко много проблеми има поредицата всъщност. Отбор Джейкъб, между другото.

Любима песен от саундтрак към филм/сериал.

Една корейска драма преди няколко месеца разби съществуването ми на парчета. А саундтракът продължи да тъпче парченцата. Moon Lovers: Gesture of Resistance. 19904627_1350553648332645_895094080_nМелодията, на която легнах на пода и плаках. Не се шегувам. В момента я слушам и отново искам да заплача. Просто е красиво. Красиво, което сякаш бърка в душата ти, за да съществува там.

Любим актьор/актриса.

Гал Гадот, Wonder Woman. Тези дни изгледах филма и ми напълни сърцето. Самата роля, която изпълнява, е толкова чиста, добра и безкрайно badass. Гал Гадот е едно ново вдъхновение и нямам търпение за Justice League.


МУЗИКА

Песен, напомняща за книга.

Имам трудност в това да слушам и да разбирам текстовете на песните, без значение дали са на български или английски. Затова винаги се оставям на мелодията и на това какво чувство ми дава, а самите думи ги оставям да се слеят с нотите. 19866593_1350553651665978_904599013_nЗатова ще кажа Sam Way – “Stargazer”, чието заглавие ми напомня за Рисанд. “Please let starlight guide the way. Lost lovers, stargazers, make our dreams come true”. Припева е всичко, върху което мога да се концентрирам и дава достатъчни Рисанд и Фейра чувства. А самата мелодия и начина на изпълнение… просто мога да си го представя.

Група/изпълнител, който ти е повлиял.

Birdy. Има нещо в мелодията, което ме вдъхновява да седна и да пиша. Или да пея с запленяващия си глас на умираща котка. “Strange Birds” е песента, вдъхновила една от най-значимите сцени в историята, която искам да разкажа. Това наистина говори само за себе си.

19894222_1350553671665976_930326154_n.jpgЛюбима песен или албум.

Кристиян Костов – Beautiful Mess. Да, още ме е яд за Евровизия. Обичам тази песен. Чувството, с което е наситена. Дълбочината на мелодията. Отново – песен, която ме вдъхновява. Както и Clean Bandit ft. Zara Larsson – Symphony. Онази прочувствена част. Сякаш изпраща сигнали на окаяната ми душа.

Посочи цитат от книга, свързан с музиката.

“Където думите се провалят, говори музиката.”

– Ханс Кристиан Андерсен


Pictures are taken from Pinterest. I do not own any of them.

Leave a Reply

