April Wrap Up & May TBR

Още един месец измина неусетно. Дните летят, минутите се изнизват, задълженията чукат на вратата. И времето за четене е притиснато. И въпреки това през този месец ненадейно как успях да прочета осем книги. Отново имах огромна пауза в блога, през която не публикувах нищо, но ще се постарая това да не се повтори. Този месец смело разбутах currently-reading купчината, която беше започнала да придобива нередни размери. И която все още наброява шест книги, но усещам мотивацията, така че ще я изям скоро. И без повече да се мотая, книгите прочетени през месец април:


WRAP UP

18236639_1282832118438132_1054646187_o.jpg„КРАЯТ НА ДНИТЕ” – СЮЗЪН ИЙ | ревю

Сърцето ми се сбогува с една прекрасна поредица. С красив завършек. Изпълнена с хумор и сарказъм, ужасяващи приключения и неочаквани места, книгата определено оправда всяко едно очакване и се извиси над предхождащите я. Тази прекрасна поредица винаги ще има специално място във вече претъпканата ми с книги душа.

„ЛЮБОВТА МИ ПОДАРИ” – сборник с разкази под редакцията на Стефъни Пъркинс | ревю

Ето ме и мен, прочитайки зимна книга през април. Знаете ли, започнах книгата през януари. Тежък случай съм. Защо не я довърших? Иди, че ме попитай. Всеки разказ те поглъща и към толкова много от тях искам да се завърна през декември месец. Да ги прочета, докато навън вали сняг, а аз съм се увила с минимум двадесет одеяла и пия поредната чаша топъл бял шоколад. Да, вече си имам планове за декември.

„ПАСАЖЕР” – АЛЕКСАНДРА БРАКЕН | ревю

Тази книга пък започнах през февруари. Но тогава „Империя от бури” се появи и съсипа целия ми живот, остави ме безнадеждно да греба в reading slump–а и прекрасната история на Ета и Николас остана някъде забравена. Но се осмелих да се завърна и погълнах книгата за два или три дни. А сцената в Лондон все още е ясно изписана в съзнанието ми. Имам нужда да чуя, че продължението ще дойде скоро.

18289933_1282832155104795_1393172989_o.jpg„ФЕНКА” – РЕЙНБОУ РОЪЛ | ревю

Защо отлагах прочита на тази книга толкова дълго? Не знам. Пълна трагедия съм, за да прочета тази книга чак сега. Да се запозная с Кат, която предпочита да се зарови в книги и да пише за любимия си герой. С Ливай, на чието лице усмивката е перманентно залепена. Със Саймън и Баз, които ми дадоха всичките чувства и чиято история (смело признавам) ми беше много по-интересна от тази на Кат. Няма ли да видим Carry On и в България?

„ИЗТОЧНИ НОВЕЛИ” – МАРГЬОРИТ ЮРСЕНАР

Да взема тази книга от библиотеката беше спонтанно решение. Източната култура напоследък ме вълнува, особено след като си изплаках всичките сълзи на корейската си драма. И защо да не си взема кратка книжка с ужасяващо жестоки славянски и азиатски приказки? Някои от новелите бяха наистина добро попадение, други не чак толкова. Но е нещо по-различно от това, което обикновено чета, и наистина беше интересно да се потопя в кървавите истории. Да ме чуе мама какво говоря и чета…

„ОГНЕНО СЪРЦЕ” – РИШЕЛ МИЙД

Коя жестока нишка на съдбата ме накара да започна тази книга веднага след като прочетох „Империя на бури”? Огнено сърце. Всяко нещо, съдържащо тези думи в себе си, ме обрича на безкрайна агония. Плаках ли накрая, когато неща със Сидни и Ейдриън се случиха? И още как. Плаках ли по средата на книгата, в началото, постоянно? Разбира се. Голямо съм бебе, но, в името на Котела, как да не се разплача на тази развръзка? Имам нужда от следващата книга. Физическа нужда.

18254500_1282833245104686_1949544472_n„ТЪМНА ЛЮБОВ” – ДЖ. Р. УОРД

Е, не очаквах книгата да е толкова… изпълнена с плътски желания. Ако не беше цялото… физическо действие, щях да обикна книгата. Ако толкова не се наблягаше на… съблазнителните движения на тялото и не се използваха като основа на практически всичко в книгата, щях да сложа историята за Рот и Бет в купчинката с любими. Но едва ли щеше да остане много, ако се изключат… онези части. И все пак, беше представено едно различно общество на вампири и една интересна, завладяваща история. Това, че аз се набутах в секцията за възрастни, изглежда, си е лично мой проблем.

„СМЪРТНИ БЕЛЕЗИ” – ВЕРОНИКА РОТ

Още една книга, която започнах през февруари. И завърших едва вчера. Не успях да се потопя изцяло в света, нещо просто не беше за мен. И все пак, Сайра се превърна в една от любимите ми героини. По-обстойното ми мнение може да прочетете в ревюто… което все още не съм написала, но, надявам се, скоро ще успея да напиша.


TBR

Плановете ми допреди няколко дни включваха да напиша безкрайните си писаници за това как нямам никакво търпение за „Двор на крила и разруха”. Сега? Сега не мисля, че мога да го направя, като се има предвид, че книгата излиза през септември. Заплаках, когато разбрах. Истински, тежки сълзи на болка и безкрайно отчаяние. При самото споменаване на книгата душата ми се изпълва със скръб. Фанатичното четене на всичко, което ми попадне, е единственото нещо, което ме държи. Както и крехката надежда, че ще мога да се сдобия с книгата на английски.

18236688_1282833255104685_55196414_o.jpgТози месец искам да завърша „Робинзон Крузо” и „Дядо Горио”, които отлагам от седмици. Защо ми е толкова трудно да завърша книга за училище? Мисля също да завърша „Кръвни връзки” и сърцето ми да се сбогува с още една любима поредица. Решила съм да си поставя невъзможно количество книги, които да прочета, така че добавям „Опал” от Дженифър Л. Арментраут, чиято книга започнах през ноември. Добавям „Стъкленият похлупак” от Силвия Плат, „Магнус Чейс” на Рик Риърдън и „Скитница” от Стефъни Майър (книга, която започнах през октомври… 2015 година).

И книгите, на които поставям по-голям акцент:

„КАРАВАЛ” – СТЕФАНИ ГАРБЪР

Когато за първи път научих за тази книга, знаех, че трябва да я имам. Когато разбрах, че ще я превеждат, сърцето ми щеше да ме напусне. И все пак с мъка трябва да заявя, че едва ли ще тичам до книжарницата още утре да си я купя, като се има предвид, че несъществуващите ми финанси здраво са ме оковали. Така че ще видим как ще се развият събитията.

„КРАЛСКА КЛЕТКА” – ВИКТОРИЯ ЕЙВЯРД

Ще изчакам с надежда промоцията на Ciela на 24 май. И планувам да погълна книгата за една нощ. „Стъкленият меч” имаше смелостта да свърши по начин, който остави остатъците от душата ми разбити. А любопитното ми сърце е затънало в нетърпение от повече от година. Едвам се сдържам да не се втурна към книжарницата и да им дам крехките си спестявания.

„ЧЕТИРИТЕ ЦВЯТА НА МАГИЯТА” – В. Е. ШУАБ

Съществува и Черен Лондон. Но никой не говори за това.

Кажете ми, кажете ми как да оставя любопитството си незадоволено? За тази книга вече ще тичам до книжарницата и ще пазаря душата си.


Стават твърде много книги. Постът вече е твърде дълъг. И все пак ми се иска да добавя още няколко книги, но едва ли ще излязат през този месец. Така че ще се задоволя с това и ще се надявам да успея да прочета поне половината.

Благодаря на всеки, прочел този дълъг пост! А вие кои книги най-много очаквате?

2 thoughts on “April Wrap Up & May TBR

  1. Когато разбрах, че ще издават Двор на крила и разруха чак септември цялото ми настроение се скапа..и аз се бях настроила да я чета този месец, но уви. А “Кръвни връзки” и на мен ми е една от любимите поредици и бих се радвала да напишеш ревю върху книгите или цялата поредица направо, за да разбера по-обстойното ти мнение. А петата книга и третата са ми любими.:))

    Liked by 1 person

    1. Честно казано не бях планирала ревю на поредицата, но сега, когато виждам, че някой се интересува, може би ще преосмисля решението си! 😊 А относно “Двор на крила и разруха”, разбирам издателство Егмонт, но все пак си остава разочарованието. Но се опитвам да се сдобия с книгата на английски и за момента това е единственото ми успокоение, което ме държи. 😀

      Like

Leave a comment